Παντρεύτηκαν η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Μίνως Μάτσας

Με πολιτικό γάμο παντρεύτηκαν χθες η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Μίνως Μάτσας.
Το ευτυχές γεγονός «δημοσιοποίησε» η ίδια με μια ανάρτησή της στο Instagram, την οποία συνόδευσε μία ένα απόσπασμα από τον «Ύμνο της Αγάπης»:
«Νυνί δε μένει πίστις, έλπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα μείζων δε τούτων η αγάπη.” Ώστε τώρα μας απομένουν τρία πράγματα: η πίστη, η ελπίδα και η αγάπη. Πιο μεγάλη όμως από αυτά είναι η αγάπη».
H βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και ο αγαπημένος συνθέτης παντρεύτηκαν παρουσία του δημάρχου Σπετσών με κουμπάρα την ξαδέλφη της Χρυσή Βαρδινογιάννη, η οποία συνοδευόταν από τον σύντροφό της Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη.
Παρόντες ήταν μόνο οι δύο οικογένειες, η μητέρα της πρώην υπουργού Ελενη Βαρδινογιάννη και οι τρεις αδελφές της, οι γονείς και η αδελφή του Μίνου Μάτσα.
Ακολούθησε τραπέζι στην γνωστή εξοχική κατοικία Μάτσα στις Σπέτσες.
NEWSBEAST Source








