Σταμάτης Γαρδέλης: Είχα ερωτευτεί την Εβελίνα Παπούλια, ήμουν «άρρωστος» μαζί της
Συνέντευξη στο «Πρωινό μας» και την Ελένη Μουστάκη έδωσε την Παρασκευή (30/6) ο Σταμάτης Γαρδέλης. Ο γνωστός ηθοποιός αναφέρθηκε στην καθημερινότητά του και εξομολογήθηκε τον έρωτά του για την Εβελίνα Παπούλια, αλλά και για όλες τις συμπρωταγωνίστριές του. Ο Σταμάτης Γαρδέλη αποκάλυψε ότι είχε εντυπωσιαστεί τρομερά από τη συνάδελφό του, όταν συνεργάστηκαν στο παρελθόν σε θεατρική παράσταση. «Θα κάνω περιοδεία με έργο που έχω γράψει εγώ και ο τίτλος του είναι “Αύριο”. Μου αρέσει το παρελθόν γιατί το αύριο υπάρχει επειδή στηρίζεται στο παρελθόν. Παλιά δεν καταλαβαίναμε ότι γινόταν κάτι ξεχωριστό, γι’ αυτό δεν καβαλήσαμε το καλάμι. Πλέον βλέπω το παρελθόν μου σαν να είναι η ζωή κάποιου άλλου. Η σκέψη είναι πιο ισχυρή από το γεγονός που την εμπεριέχει» είπε αρχικά για τα άμεσα καλλιτεχνικά του σχέδια, για να ακολουθήσει η αποκάλυψη σχετικά με το παρελθόν: «Πλατωνικά είχα ερωτευτεί όλες τις συμπρωταγωνίστριές μου, ήμουν ψυχάκιας. Είχα ερωτευτεί την Εβελίνα Παπούλια, ήμουν άρρωστος μαζί της όταν παίζαμε μαζί σε μια […] NEWSBEAST Source








