ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σχεδόν 20 εκατομμύρια Βρετανοί σχεδιάζουν διακοπές για το 2022, αλλά… | Η Ελλάδα στους κορυφαίους προορισμούς

Σχεδόν 20 εκατομμύρια Βρετανοί σχεδιάζουν διακοπές για το επόμενο έτος, αλλά δεν έχουν κάνει ακόμη κράτηση, σύμφωνα με τη μεγαλύτερη έρευνα καταναλωτών στο διαδίκτυο.

Παρά την πρόσφατη πτώση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, που προκλήθηκε από το αυξανόμενο κόστος ζωής, οι Βρετανοί σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα, να ταξιδέψουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και σε μεγαλύτερες ομάδες.

Η έρευνα της GWI διαπίστωσε ότι το 55% των καταναλωτών σκοπεύουν να ταξιδέψουν, αλλά δεν έχουν κάνει ακόμη κράτηση και δεν έχουν αναβάλει τις κρατήσεις για να προχωρήσουν στο επόμενο έτος.

Ο διευθυντής του GWI Stuart Baker είπε στο ABTA Travel Trends Conference ότι αυτό σήμαινε ότι σχεδόν 20 εκατομμύρια άνθρωποι εξακολουθούσαν να ερευνούν τις διακοπές τους για το 2022.

Είπε ότι αναζητούν κυρίως αξιοπιστία και ευελιξία.

Δήλωσε συγκεκριμένα στο συνέδριο: «Έχουμε δει ότι θέλουν να χρησιμοποιούν αξιόπιστες μάρκες. Πρόκειται για την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία. Θέλουν πληροφορίες, χρήσιμες επιλογές και καθοδήγηση».

Η πλειοψηφία –το 67%– θέλει να ταξιδέψει στην Ευρώπη του χρόνου, κυρίως επειδή είναι πιο προσιτή και οικεία, με πιο δημοφιλείς προορισμούς την Ισπανία, την Ιταλία, την Ελλάδα, τη Γαλλία και την Πορτογαλία.

Από τους προορισμούς μεγάλων αποστάσεων, η Φλόριντα και η ανατολική ακτή των ΗΠΑ παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, ενώ η Ταϊλάνδη είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός στην Ασία, ακολουθούμενη από τα ΗΑΕ.

Περίπου το 49% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα από ό,τι προηγουμένως στις διακοπές του και σχεδόν ένας στους 10 δήλωσε ότι θα μείνει στον προορισμό, για περισσότερες από δύο εβδομάδες.

Οι Βρετανοί σκοπεύουν επίσης να ταξιδέψουν σε μεγαλύτερες ομάδες, με το 51% να λέει ότι σκοπεύει να κάνει διακοπές με την οικογένεια ή τους φίλους και περισσότερο από το ένα τρίτο – 34% – να λέει ότι θα ταξιδέψει σε μια ομάδα πέντε ή περισσότερων.

Τα ευρήματα της GWI επιβεβαιώθηκαν από τον MD της Carrier Mark Duguid, ο οποίος είπε ότι ο φορέας εκμετάλλευσης σημείωσε αύξηση 37% στις δαπάνες των πελατών, προσθέτοντας ότι τα πολυτελή ταξίδια συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών τζετ αυξήθηκαν επίσης το 2019.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts