ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Τα 21 μέλη του ΔΣ του ΣΕΓΑΣ καλούνται να αποφασίσουν για εκπρόσωπο αθλητών και προπονητών

Στο ΔΣ του ΣΕΓΑΣ έδωσε την πάσα ο υφυπουργός αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, σχετικά με την εκπροσώπηση αθλητών και προπονητών στη διοίκηση της ομοσπονδίας του στίβου, αφήνοντας την πλήρη δικαιοδοσία στα 21 εκλεγμένα μέλη του συμβουλίου.

του Θανάση Νικολάου
[email protected]

Με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε σήμερα στη βουλή και υπερψηφίστηκε με ρεκόρ ψήφων και τη στήριξη του ΚΙΝΑΛ, τακτοποιούνται και τα κενά που προέκυψαν σχετικά με την εκπροσώπηση στη διοίκηση των ομοσπονδίων από εν ενεργεία αθλητές και αθλήτριες και εν ενεργεία προπονητές και προπονήτριες. Η έλλειψη οργανομένων συλλόγων αθλητών είναι ένα από τα ζητήματα που οι ομοσπονδίες καλούνται να λύσουν και μεταξύ αυτών και ο ΣΕΓΑΣ.

Η Μαρία Μπελιμπασάκη έχοντας αποσυρθεί από την ενεργό δράση ολοκλήρωσε τη θητεία της στο διοικητικό συμβούλιο του ΣΕΓΑΣ. Από τη στιγμή που δεν υφίσταται σύλλογος αθλητών, τα 21 εκλεγμένα μέλη σύμφωνα με το νόμο, οφείλουν να ορίσουν το νέο εκπρόσωπο στο συμβούλιο των εν ενεργεία αθλητών και αθλητριών. Δικαίωμα ψήφου στη διαδικασία δεν έχει ούτε ο Κώστας Τριαντάφυλλος καθώς δεν είναι εκλεγμένο μέλος του ΔΣ και κάλυπτε τη θέση που έπρεπε να κατέχει ο εκπρόσωπος των προπονητών. Ο νόμος είναι ξεκάθαρος στο θέμα.
Στο θέμα του εκπρόσωπου των εν ενεργεία προπονητών και προπονητριών, τα πράγματα είναι πιο απλά καθώς υφίσταται πανελλήνιος σύλλογος και μένει να τον αποδεχθεί το ΔΣ του ΣΕΓΑΣ. Απλά και δημοκρατικά…

ΠΗΓΗ Sportsfeed.gr

Related Posts