ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ

Η επιστροφή του Μάρκους Νίλσον στο Champions League!

Στα 37 του χρόνια ο Μάρκους Νίλσον δεν το βάζει κάτω και θα αγωνιστεί στα προκριματικά του Champions League καθώς υπέγραψε με την αγγλική IBB Polonia στην οποία προπονητής είναι ο Βαγγέλης Κουτουλέας!

του Δημήτρη Τυχάλα
[email protected]

Ο
αγαπημένος «Μαξ» των φίλων του Ηρακλή, με τον οποίο κατέκτησε δύο πρωταθλήματα
και αγωνίστηκε και στον τελικό του Champions League, την περσινή σεζόν αγωνίστηκε μόνο σε κάποια τουρνουά
στη λίγκα των ΗΠΑ (με την ομάδα του Λόι Μπολ).

Φέτος
συμφώνησε να αγωνιστεί στην ομάδα απ’ όπου ξεκίνησε την καριέρα του την Χίλτε
Χάλμσταντ, καθώς έχει εγκατασταθεί μόνιμα στη γενέτειρα του όντας φοιτητής στο
τμήμα της βιοϊατρικής (!), αλλά ήρθε η πρόταση της αγγλικής ομάδας για να
τον… επαναφέρει στο βολεϊκό προσκήνιο για το επόμενο δίμηνο.

«Ήταν
μια καλή ευκαιρία για να έχω κάτι ενδιαφέρον να κάνω καθώς ούτως ή άλλως το
φθινόπωρο είναι βαρετό και τα μαθήματα στη σχολή ξεκινούν το Νοέμβριο», είπε ο
Σουηδός μετά την επισημοποίηση της μεταγραφής του και συμπλήρωσε με
αυτοσαρκασμό: «Δεν ήταν κάτι που είχα σκεφτεί ότι μπορεί να συμβεί αλλά θα
είναι μια ωραία εμπειρία. Δεδομένης της ηλικίας μου πάντως, νομίζω ότι είμαι σε
αρκετά καλή κατάσταση».

Η
IBB Polonia είναι η ομάδα που
έχουν δημιουργήσει οι Πολωνοί μετανάστες στο Λονδίνο και είναι θυγατρική της
Σκρα Μπελχάτοφ, ενώ πέρσι είχε αγωνιστεί με τη φανέλα της ο Βραζιλιάνος Τζίμπα.

Προπονητής
της είναι ο Βαγγέλης Κουτουλέας (που είχε αποχωρήσει προ τριετίας, αλλά
επέστρεψε πέρσι) ενώ η αγγλική ομάδα δεν έχει ελπίδες πρόκρισης καθώς κληρώθηκε
στον ίδιο όμιλο μαζί με την ιταλική Τρεντίνο και την σερβική Βοϊβοντίνα.

ΠΗΓΗ Sportsfeed.gr

Related Posts