ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προνόμιο των πλουσίων τα ταξίδια στο μέλλον

Τις ανησυχίες τους σχετικά με το κόστος των ταξιδιών, μελλοντικά, μοιράζονται η τουριστική-ταξιδιωτική βιομηχανία και οι καταναλωτές στο Ην. Βασίλειο, με τους επαγγελματίες των Ταξιδιών και του Τουρισμού να είναι διχασμένοι σχετικά με το αν μόνο οι πλούσιοι θα μπορούν να αντέξουν οικονομικά τις διακοπές στο μέλλον. Αυτό αποκαλύπτει έρευνα που κυκλοφόρησε από την WTM London, το κορυφαίο παγκόσμιο γεγονός για την ταξιδιωτική βιομηχανία, που βρίσκεται σε εξέλιξη.

Περίπου 1.000 επαγγελματίες από όλο τον κόσμο ρωτήθηκαν για τον αντίκτυπο των ευρέως αναμενόμενων αυξήσεων των τιμών ως αποτέλεσμα της πανδημίας, στο σύνολο της αγοράς, με λίγο περισσότερους από τους μισούς (51%) να εκφράζουν την ανησυχία ότι τα ταξίδια θα γίνουν “κτήμα” των πλουσίων και το 49% να διαφωνεί με αυτή την άποψη.

Σε ερώτηση σχετικά με τις τιμές, περισσότεροι από ένας στους τρεις (35%) του δείγματος είπαν ότι οι τιμές είναι πιθανό να αυξηθούν το 2022 μεταξύ 1% και 20%, σε σύγκριση με το τρέχον έτος. Ωστόσο, οι έντονες πιέσεις του κόστους και η ανάγκη ανάκτησης των εσόδων που χάθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σημαίνουν ότι περισσότεροι από ένας στους δέκα (12%) αναμένουν αύξηση των τιμών κατά περισσότερο από 20%.

Από την άλλη πλευρά, ορισμένοι αναμένουν πτώση των τιμών, με το 15% να προβλέπει μέτρια πτώση μεταξύ 1% και 20%, ενώ το 9% εκτιμά ότι οι τιμές θα πέσουν σημαντικά -περισσότερο από 20%- και περίπου το ένα πέμπτο (22%) αναμένει ότι οι τιμές θα παραμείνουν ίδιες.

Οι καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο γνωρίζουν, επίσης, ότι ο διπλός αντίκτυπος του Covid και του Brexit στις τιμές έχει τη δυνατότητα να επηρεάσει την οικονομική προσιτότητα των ταξιδιών, με το 70% να παραδέχεται ότι αυτό αποτελεί ανησυχία για το μέλλον.

Σχολιάζοντας τις εκτιμήσεις αυτές, ο Simon Press, διευθυντής της WTM, δήλωσε: “Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το συνολικό κόστος των ταξιδιών στο εξωτερικό για το καλοκαίρι ήταν αυξημένο, καθώς περιελάμβανε το κόστος των τεστ για τον Covid, ενώ η ζήτηση για διαμονή οδήγησε σε ελλείψεις από πλευράς προσφοράς και αυξήσεις τιμών. Αυτές οι συγκεκριμένες πιέσεις μπορεί να ισχύουν ή να πάψουν να ισχύουν το επόμενο έτος, αλλά είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός πως οι τιμές θα αυξηθούν το 2022”.

“Πολλοί τομείς των ταξιδιών κινούσαν τα μηνύματα των καταναλωτών τους προς την αξία και όχι προς το κόστος. Η πρόκληση για τον κλάδο είναι να διασφαλίσει ότι μπορεί να παρέχει ένα προϊόν και μια εμπειρία που δικαιολογεί τις αυξήσεις των τιμών στον ταξιδιώτη και που διατηρεί τα περιθώρια κέρδους του, αλλά χωρίς να υπερτιμολογείται”.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts