Δούκισσα Νομικού: Μετά από πολλά χρόνια κατάφερα να αγαπήσω τα Χριστούγεννα
Τη δική της προσωπική εξομολόγηση για τα Χριστούγεννα θέλησε να κάνει η Δούκισσα Νομικού. Η γνωστή παρουσιάστρια και μοντέλο δημοσίευσε μέσω Instagram μία γιορτινή φωτογραφία και έγραψε λίγα λόγια για τα συναισθήματα που της δημιουργούν οι ημέρες των γιορτών σήμερα σε σχέση με τα εφηβικά της χρόνια. «Δεν ξέρω τι σημαίνουν για εσένα αυτές οι γιορτές. Για τα δικά μου εφηβικά χρόνια σήμαιναν ευκαιρία για … ύπνο και ταβανοθεραπεία.. Βλέπεις, αντί να με «γλύκαιναν», μου δημιουργούσαν άγχος. Και προσμονή. Για κάτι που δεν ερχόταν. Αλλά περίμενα. Τί ήταν όμως αυτό που περίμενα; Ούτε που ήξερα» έγραψε μεταξύ άλλων η Δούκισσα Νομικού, σημειώνοντας: «Μετά από πολλά χρόνια κατάφερα να αγαπήσω τα Χριστούγεννα». Αναλυτικά η δημοσίευση της παρουσιάστριας: «Ho Ho Ho… Είδες πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός και φτάσαμε στα Χριστούγεννα; Δεν ξέρω τι σημαίνουν για εσένα αυτές οι γιορτές. Για τα δικά μου εφηβικά χρόνια σήμαιναν ευκαιρία για … ύπνο και ταβανοθεραπεία.. Βλέπεις, αντί να με «γλύκαιναν», μου δημιουργούσαν άγχος. Και […] NEWSBEAST Source








