Αρναούτογλου: Με πήρε κατά λάθος στο κινητό την ώρα που με απατούσε και καταγράφηκε η στιγμή της πράξης
Σε μια αποκάλυψη που αφορά την προσωπική του ζωή προχώρησε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου κατά τη διάρκεια συνέντευξής του. Όπως είπε στο παρελθόν τον είχαν απατήσει και η τότε σύντροφός του καταλάθος τον πήρε τηλέφωνο κατά τη διάρκεια της πράξης και καταγράφηκαν τα όσα έλεγε. Σε συνέντευξη που έδωσε στην εκπομπή του Alpha «Happy Day» και μεταδόθηκε την Πέμπτη (16/2) είπε «Στα 27 αρραβωνιάστηκα μια κοπέλα, ουσιαστικά έκανα πράγματα για να ευχαριστήσω τους γονείς μου. Δεν ξαναέφτασα κοντά στον γάμο. Μόνο σε σύμφωνο συμβίωσης με τη μαμά του Αναστάση. Εγώ είμαι και λίγο γαμοφοβικός». «Πάντα κάποιος φταίει, ας αναλάβω εγώ την ευθύνη. Έχουμε πολύ καλή σχέση με τη μαμά του Αναστάση και μεγαλώνουμε ένα παιδί και οι δύο μαζί. Είναι δύσκολο. Κανένας χωρισμός δεν είναι ωραίος. Έχει πάντα μια εικόνα δύο γονέων που είναι πολύ αγαπημένοι. Με τη σύντροφό μου Νάνσυ γνωριζόμασταν πολλά χρόνια, από το πρωινό. Ξυπνάω το πρωί μαζί με τη σύντροφό μου, δουλεύουμε μαζί. Έχουμε περάσει πάρα πολλά […] NEWSBEAST Source








