ΥΓΕΙΑ

Νίκος Ανδρουλάκης: «Το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε το ΕΣΥ και έχει χρέος να το αναγεννήσει» Οι 8 προτάσεις

Tην πρόταση του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής για την αναγέννηση του ΕΣΥ παρουσίασε ο Νίκος Ανδρουλάκης το απόγευμα σε συγκέντρωση Υγειονομικών στο Αμφιθέατρο του νοσοκομείου “Γ. Γεννηματάς”, ανήμερα της επετείου του θανάτου του ιδρυτή του ΕΣΥ.

The post Νίκος Ανδρουλάκης: «Το ΠΑΣΟΚ δημιούργησε το ΕΣΥ και έχει χρέος να το αναγεννήσει» Οι 8 προτάσεις appeared first on Iatropedia.

Related Posts