ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Skyscanner: Οι νέες τάσεις για τα Ταξίδια | Ο Τουρισμός δεν θα είναι ποτέ ο ίδιος|ΕΚΘΕΣΗ

Η μεγάλη ταξιδιωτική εταιρία Skyscanner κυκλοφόρησε μια νέα έκθεση με τίτλο «Ο Νέος Κόσμος των Ταξιδιών» , που συγκεντρώνει τα παγκόσμια δεδομένα αναζήτησης πτήσεων και την γνώμη εμπειρογνωμόνων, διερευνώντας τις πλέον σημαντικές τάσεις στα ταξίδια αυτή τη στιγμή, στις ΗΠΑ. 

Η έκθεση αποκαλύπτει ότι, ενώ η ταξιδιωτική βιομηχανία αντιμετωπίζει σημαντικές άμεσες προκλήσεις, οι ταξιδιώτες έχουν γρήγορη προσαρμογή, με την ανάκαμψη της ζήτηση να επικρατεί σε ολόκληρο τον κόσμο. Αναδεικνύει δε πόσο κρίσιμο είναι η τουριστική βιομηχανία, οι κυβερνήσεις και οι πάροχοι θεωρούν να επαναπροσδιορίσουν άμεσα τον τρόπο επιστροφής των ταξιδιών.

Σύμφωνα με την Skyscanner, κατά τη διάρκεια του Αυγούστου, οι αναζητήσεις για διεθνή ταξίδια στις ΗΠΑ, ήταν μόλις 6% χαμηλότερες από τον μηνιαίο μέσο όρο για το 2019, αντικατοπτρίζοντας την επιθυμία για ταξίδια. Οι αναζητήσεις για ταξίδια εσωτερικού τον Αύγουστο του 2020 ήταν 6% υψηλότερες από τον μηνιαίο μέσο όρο για το 2019, καθώς οι Αμερικανοί εκμεταλλεύονται την ευκαιρία να εξερευνήσουν την χώρα τους δική τους αυλή. Το 44% των ταξιδιωτών των ΗΠΑ πιστεύουν ότι είναι ασφαλές να ταξιδεύουν στο εσωτερικό.

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΜΕΛΕΤΗ ΕΔΩ

Το 2021

Οι Αμερικανοί ονειρεύονται να ταξιδέψουν στα ακόλουθα δέκα κορυφαία μέρη για το καλοκαίρι του 2021:

# 

Όνομα πόλης προορισμού  

1

Λονδίνο 

2

Νέα Υόρκη 

3

Παρίσι 

4

Τόκιο 

5

Ρώμη 

6

Λος Άντζελες 

7

Χονολούλου 

8

Αθήνα 

9

Παπέετε 

10

Βαρκελώνη 

Τα μοτίβα αναζήτησης για εσωτερικές, περιφερειακές και διεθνείς πτήσεις δείχνουν ότι η ανάκαμψη θα είναι πολλαπλών ταχυτήτων, συνδεδεμένη με την παγκόσμια οικονομία και καθοδηγείται από τουςαερομεταφορείς χαμηλού κόστους. Ταυτόχρονα, η μείωση των εσόδων από επαγγελματικά ταξίδια για άλλες αεροπορικές εταιρείες απαιτεί επανεξέταση αυτού του τμήματος του κλάδου.

Η έρευνα αποκαλύπτει ακόμη ότι οι ανησυχίες για βιώσιμα ταξίδια δεν είναι πλέον στην κορυφή για πολλούς ταξιδιώτες. Όμως, καθώς οι προορισμοί που προηγουμένως υπέφεραν από τον τουρισμό αρχίζουν να ανοίγουν ξανά, ο τομέας έχει μια μοναδική ευκαιρία να επανασχεδιάσει τα ταξίδια προς όφελος των τοπικών κοινοτήτων, του περιβάλλοντος και των τουριστών.

SKYSCANNERΣύμφωνα με στοιχεία της Global Business Travel Association (GBTA), του προηγούμνεου Ιουλίου, που παραθέτει η Skyscanner, αυτοί που σκοπεύουν να ταξιδέψουν πιο σύντομα είναι οι Αμερικανοί, με το ποσοστό τους να φτάνει το 24% και ακολουθούν οι Καναδοί με 22% και οι Ευρωπαίοι με 17%. Αντιθέτως οι πιο απρόθυμοι να ταξιδέψουν άμεσα είναι οι Λατινοαμερικανοί, οι κάτοικοι του Χογκ Κονγκ και οι Κινέζοι.

Η Skyscanner

Η Skyscanner ιδρύθηκε το 2003, και είναι μια κορυφαία ταξιδιωτική εταιρεία που είναι αφιερωμένη στο να δίνει προτεραιότητα στους ταξιδιώτες κάνοντας την κράτηση ταξιδιών όσο το δυνατόν πιο απλή. Η Skyscanner βοηθά περισσότερα από 100 εκατομμύρια άτομα σε 52 χώρες και πάνω από 30 γλώσσες να βρουν τις καλύτερες ταξιδιωτικές επιλογές για πτήσεις, ξενοδοχεία και ενοικιάσεις αυτοκινήτων κάθε μήνα.Σε συνεργασία με 1200 ταξιδιωτικούς εταίρους, η αποστολή της Skyscanner είναι να οδηγήσει τον παγκόσμιο μετασχηματισμό σε σύγχρονα και βιώσιμα ταξίδια.

Μετά από πολλούς επενδυτικούς γύρους,  η Skyscanner εξαγοράστηκε από τον Όμιλο Trip.com σε μια συμφωνία αξίας 1,4 δισ. £ το 2016, αλλά παραμένει λειτουργικά ανεξάρτητη.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts