Στο πρόβλημα που έχει ανακύψει με τους συμβολαιογράφους, οι οποίοι απειλούν πως από τη Δευτέρα προχωρούν σε αποχή διαρκείας αντιδρώντας στη δημιουργία του Ψηφιακού Φακέλου Μεταβίβασης Ακινήτων, αναφέρθηκε σήμερα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου. «Έγινε γόνιμη κουβέντα με τους συμβολαιογράφους, καθίσαμε να συζητήσουμε ποια είναι τα σημεία στα οποία
Στη μέση του Ατλαντικού, το πλήρωμα ενός πλοίου δίνει μάχη μέσα στη θύελλα. Μέσω του Παγκόσμιου Ναυτιλιακού Συστήματος Κινδύνου και Ασφάλειας (Global Maritime Distress and Safety System – GMDSS) της Inmarsat επικοινωνούν με τις Αρχές. Σε λίγο καιρό, αυτές οι επικοινωνίες θα γίνονται μέσω Ελλάδας, καθώς οι επίγειοι δορυφορικοί σταθμοί της εταιρείας που διαχειρίζεται
Μόνο δυο λεπτά χρειάστηκαν προκειμένου να εντοπιστεί αυτόματα σε ακτίνα 2,5 χλμ. καπνός στην Πεντέλη. Αμέσως απεστάλη η ακριβής τοποθεσία, προκειμένου να διασυνδεθεί με τα συστήματα της Πυροσβεστικής. Όλα έγιναν στο πλαίσιο της δοκιμαστικής λειτουργίας εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν τρεις δοκιμές δύο διαφορετικών συστημάτων με εστίες
«Μέρα με τη μέρα δίνουμε μια καθημερινή μάχη με τη γραφειοκρατία, για να φέρουμε εκ νέου και να δομήσουμε ακόμη περισσότερο τη σχέση εμπιστοσύνης ανάμεσα στο κράτος και τον πολίτη» επεσήμανε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, σε ραδιοφωνική συνέντευξη στο Πρώτο Πρόγραμμα. «Η ομορφιά του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης νομίζω πως είναι ότι δεν έχει
Με την φράση “Η επόμενη ημέρα της ψηφιακής Ελλάδας ξεκινά”, ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, παρουσίασε τις τέσσερις σημαντικότερες μεταρρυθμίσεις της τετραετίας, κατά την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης. Ο κ. Παπαστεργίου, ανέδειξε τις μεταρρυθμίσεις της Τεχνητής Νοημοσύνης, της Κυβερνοασφάλειας, των Ανοιχτών
Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Τρικκαίων, Δημήτρης Παπαστεργίου εκτίμησε ότι οι δήμοι θα ολοκληρώσουν 300 Σχέδια Φόρτισης Ηλεκτρικών Οχημάτων έως το τέλος του 2022 Για τον ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης αναφέρθηκε ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ και δήμαρχος Τρικκαίων, Δημήτρης Παπαστεργίου και για τη διαδικασία της «πράσινης» μετάβασης στα νησιά











