Ήταν πριν λίγο καιρό, όταν η Ζοζεφίν Βέντελ ανέφερε στην εκπομπή, «Έλα χαμογέλα» πως στην περίοδο της καραντίνας διέγραψε σχεδόν όλες τις φωτογραφίες που είχε ανεβάσει στο Instagram κρατώντας μόνο 25. Αλλά μιας και είναι καλοκαίρι και απολαμβάνει τις διακοπές της, η εκρηκτική τραγουδίστρια, μάλλον το σκέφτηκε διαφορετικά, δημοσιεύοντας στιγμές από την καθημερινότητά της.
Για τις στιγμές που έζησε κατά τη διάρκεια της καραντίνα μίλησε η Ζόζεφιν, τονίζοντας ότι διέγραψε σχεδόν όλες τις φωτογραφίες που είχε ανεβάσει στο Instagram. «Το 2020 εμένα με βοήθησε γιατί έβαλα κάτω κάποια πράγματα, αναθεώρησα πράγματα και με έκανε να νιώθω πιο δυνατή από ποτέ… Μέσα στην καραντίνα διέγραψα όλες μου τις φωτογραφίες από […]








