Σε μια ιδιαίτερη εξομολόγηση προχώρησε η Αντιγόνη Ψυχράμη το πρωί της Παρασκευής στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day». Συγκεκριμένα, η τραγουδίστρια ανέφερε πως έχει ξεκινήσει βελονισμό για να μπορέσει να διαχειριστεί τις κρίσεις πανικού οι οποίες ξεκίνησαν τι 2004 όταν ληστές τράπεζας της είχαν βάλει το πιστόλι στον κρόταφο. «Ξεκίνησα εδώ και μία εβδομάδα ωτοβελονισμό
Για τις δύσκολες στιγμές που έζησε κατά τη διάρκεια της ληστείας στο σπίτι του μίλησε ο Διονύσης Σχοινάς. Ο γνωστός τραγουδιστής χαρακτήρισε «σκηνικό Χόλυγουντ» την εισβολή τεσσάρων ατόμων, τα οποία τον έδεσαν και τη συνέχεια τον λήστεψαν. «Χόλιγουντ τελείως. Σκέφτεσαι πως μπορεί να σου τύχει αυτό το πράγμα αλλά ποτέ δεν περιμένεις ότι μπορεί να […]
Διαδικτυακό ραντεβού για να απολαύσουν την πρεμιέρα του τέταρτου κύκλου της σειράς La Casa de Papel έδωσαν οι πρωταγωνιστές της. Η πανδημία του κορονοϊού και τα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας που έχουν τεθεί σε ισχύ και στην Ισπανία, που θρηνεί καθημερινά για τα εκατοντάδες θύματά της, δεν επέτρεψαν στους ηθοποιούς να βρεθούν από κοντά και έτσι […]








