Share this Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης για τέσσερις μήνες κηρύχθηκε η Λέσβος πριν από λίγη ώρα με εντολή του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων Νίκου Χαρδαλιά και απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας Βασίλη Παπαγεωργίου. Η κατάσταση έκτακτης ανάγκης όπως ανακοινώθηκε από τη ΓΓΠΠ, κηρύχτηκε για λόγους δημόσιας υγείας και αρχίζει από
Με εντολή του Υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, Νίκου Χαρδαλιά και απόφαση του Γενικού Γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, Βασίλειου Παπαγεωργίου, η Περιφερειακή Ενότητα Λέσβου κηρύσσεται σε κατάσταση Έκτακτης Ανάγκης Πολιτικής Προστασίας για λόγους δημόσιας υγείας. Η εν λόγω κήρυξη ισχύει από σήμερα 09-09-2020 και για
Συναγερμός έχει σημάνει στις υγειονομικές αρχές μετά τη συρροή κρουσμάτων του κορονοϊού στο Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης (ΚΥΤ) προσφύγων και μεταναστών, στη Μόρια της Μυτιλήνης. Ανάμεσα στους περίπου 13 χιλιάδες αιτούντες άσυλο, υπάρχουν και 600 διαμένοντες, οι οποίοι ανήκουν σε ομάδες υψηλού κινδύνου. Οι άνθρωποι αυτοί βρίσκονται σε άμεσο κίνδυνο, αν ο ιός “ξεφύγει”
Share this Μεγάλη φωτιά ξέσπασε, μετά τα μεσάνυχτα στο ΚΥΤ της Μόριας, με αποτέλεσμα ο χώρος να εκκενωθεί από τους χιλιάδες μετανάστες που διέμεναν εκεί. Σύμφωνα με μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής που μεταδίδουν τα τοπικά μέσα, μετανάστες και πρόσφυγες πυροδότησαν δεκάδες εστίες φωτιάς περιμετρικά του ΚΥΤ. Οι ισχυροί άνεμοι που έπνεαν, ωστόσο, στην περιοχή μετέφεραν
Ομάδα ακτιβιστών στη Γερμανία τοποθέτησε 13.000 καρέκλες μπροστά από το κοινοβούλιο ως ένδειξη αλληλεγγύης στους πρόσφυγες στη Μόρια. Οι ακτιβιστές θέλησαν να διαμαρτυρηθούν με αυτό τον τρόπο για τις συνθήκες στο Κέντρο Υποδοχής στη Λέσβο, ενώ ζήτησαν από τη γερμανική κυβέρνηση να δεχτεί περισσότερους πρόσφυγες και να εκκενωθεί ο καταυλισμός της Μόριας. Στο πλαίσιο αυτό,
Γιάννα Σουλάκη 03 Σεπτεμβρίου 2020 | 14:08 Σε “κόκκινο” υγειονομικό συναγερμό βρίσκεται από εχθές η Μυτιλήνη, για τον πιθανό εντοπισμό και άλλων θετικών κρουσμάτων στο Κέντρο Υποδομής Προσφύγων και Μεταναστών στη Μόρια. Έκτακτη ευρεία υγειονομική σύσκεψη πραγματοποιείται αυτή την ώρα υπό τον πρόεδρο του ΕΚΑΒ, Νίκο Παπαευσταθίου με τη συμμετοχή όλων των
Γιάννα Σουλάκη 02 Σεπτεμβρίου 2020 | 12:41 Συναγερμός έχει σημάνει στις υγειονομικές αρχές του Υπουργείου Υγείας, καθώς, όπως έγινε γνωστό νωρίτερα σήμερα, καταγράφηκε το πρώτο κρούσμα κορoνοϊού στη δομή προσφύγων και μεταναστών στην Μόρια. Το κρούσμα επιβεβαιώθηκε στο Βοστάνειο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, όπου ο μετανάστης 40 ετών σομαλικής καταγωγής, παραμένει απομονωμένος.
Κοινή ανακοίνωση Τομέων Υγείας και Μεταναστευτικής Πολιτικής του Κινήματος Αλλαγής για το κλείσιμο του κέντρου απομόνωσης και περίθαλψης περιστατικών COVID-19 των ΓχΣ στη Μόρια: Την ώρα που η πανδημία δικαιολογεί εξαιρετικά μέτρα και Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου για τη δημιουργία φοινικόδασους στην Πανεπιστημίου η κυβέρνηση δεν μπορεί να εγγυηθεί τη λειτουργία δομών
Τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει το scanning του πληθυσμού, για να προχωρήσει η χώρα στην σταδιακή άρση της καραντίνας, αποκάλυψε ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας σε συνέντευξή του. Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού OPEN, ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας αποκάλυψε το μοντέλο το οποίο εξετάζει η Προεδρία της Κυβέρνησης για […]
Στην εποχή του κορωνοϊού η τήρηση αποστάσεων μεταξύ των ανθρώπων μπορεί να σώσει ζωές. Για τους πάνω από 20.000 πρόσφυγες και μετανάστες στη Μόρια ωστόσο το λεγόμενο social distancing ως μέτρο προστασίας από την πανδημία είναι εντελώς αδύνατο. Ο καταυλισμός, σχεδιασμένος αρχικά για μόλις 3.000 άτομα, διογκώθηκε τα τελευταία τέσσερα χρόνια και «φιλοξενεί» σήμερα κυρίως […]









