Στην σκλήρυνση κατά πλάκας και τον τρόπο με τον οποίο έχει διαχειριστεί το πρόβλημα υγείας της αναφέρθηκε η Ορθούλα Παπαδάκου σε συνέντευξη που παραχώρησε στην κάμερα της εκπομπής «Πρωινό ΣουΣου» του Open και τον δημοσιογράφο Ηλία Σκουλά το πρωί της Τετάρτης (14/11). Ειδικότερα, ο αθλήτρια σημείωσε χαρακτηριστικά πως «η διάγνωση μου έγινε το 2011. Ταλαιπωρήθηκα […]
Για τη «μάχη» που έδωσε με τη σκλήρυνση κατά πλάκας μίλησε το πρωί της Πέμπτης (21/9) η Ορθούλα Παπαδάκου ενώ εξήγησε πώς κατάλαβε ότι νοσεί. «Δεν έκανα τίποτα στην τηλεόραση γιατί δεν μου ταίριαζε. Δεν ήθελα να γίνω γλάστρα, υπάρχουν πολλές», επεσήμανε. «Το πιο άσχημο σχόλιο που έχω ακούσει είναι ότι πήρα κιλά όταν νόσησα […]








