Home Posts tagged Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εσπερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου με θέμα «Δωδεκανησιακός Τουρισμός: Αντοχές και προκλήσεις στη (μετά) Covid19 εποχή και περιβαλλοντική διαχείριση». Η εκδήλωση έγινε την περασμένη Τετάρτη 08 Δεκεμβρίου 2021, στο ΙΕΚ Ρόδου – Υπουργείο Τουρισμού – Ξενοδοχείο  «Θέρμαι» και ήταν η πρώτη δια