Με απόλυτη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε η εσπερίδα του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Δωδεκανήσου με θέμα «Δωδεκανησιακός Τουρισμός: Αντοχές και προκλήσεις στη (μετά) Covid19 εποχή και περιβαλλοντική διαχείριση». Η εκδήλωση έγινε την περασμένη Τετάρτη 08 Δεκεμβρίου 2021, στο ΙΕΚ Ρόδου – Υπουργείο Τουρισμού – Ξενοδοχείο «Θέρμαι» και ήταν η πρώτη δια
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Tags
Apple
Bloomberg
Coronavirus
Covid-19
featured
Greece tourism
Greek news
lifestyle
MEDIA
NEWSROOM
smartphones
tourism and travel
tourism and travel Greece
travel
X Industry news
Αγορές
Βρετανία
Γαλλία
Γερμανία
ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Διεθνή
ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΕΛΛΑΔΑ
Ευρώπη
ΗΠΑ
Ιταλία
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΚΟΣΜΟΣ
Κορωνοϊός
ΜΕΛΕΤΕΣ
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ"
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Ουκρανία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Ρωσία
ΣΤΙΒΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Τουρκία
ΥΓΕΙΑ
ΦΟΡΕΙΣ
επιχειρήσεις
κοροναϊός
κορονοϊός
κρούσματα









