Home Posts tagged CANDIDA AURIS (Page 2)
ΥΓΕΙΑ
Στο φως της δημοσιότητας βρέθηκε πρόσφατα ο πολυανθεκτικός -φονικός για τον άνθρωπο- μύκητας Candida auris, ο οποίος ενδημεί στα νοσοκομεία και δεν καταπολεμάται με φάρμακα. Η ανησυχία είναι μεγάλη στην παγκόσμια επιστημονική κοινότητα, καθώς οι ενδονοσκομειακές λοιμώξεις τείνουν να πάρουν τη μορφή μάστιγας στις μέρες μας και κυρίως μετά την πανδημία Covid-19. Ο Candida
ΥΓΕΙΑ
Τη διερεύνηση που πραγματοποιεί ο ΕΟΔΥ για τον έγκαιρο εντοπισμό των ενδονοσοκομειακών λοιμώξεων στα νοσοκομεία όλης της χώρας, αναλύει ειδικευμένη επιστήμονας του Οργανισμού. «Αυτή τη στιγμή δεν έχουμε κάποια ενεργή συρροή από Candida Auris που να μας έχει δηλωθεί, να είμαστε σε εγρήγορση και να διερευνάται από τον ΕΟΔΥ», δηλώνει στο Πρακτορείο Fm η προϊσταμένη […]
ΥΓΕΙΑ
Το συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Λοιμώξεων έφερε στην επιφάνεια ένα σοβαρό πρόβλημα, καλά “κρυμμένο” στα άδυτα των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας: τα ενδονοσοκομειακά πολυανθεκτικά μικρόβια. Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα μικρόβια αυτά σκοτώνουν, αλλά … δεν σκοτώνονται. Το πιο “σκληρό” από όλα, είναι ο μύκητας Candida auris. Με το πρόβλημα των πολυανθεκτικών μικροβίων
ΥΓΕΙΑ
Διευκρινίσεις για το ευρύ κοινό, εξέδωσε ο Εθνικός Οργανισμός Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) σχετικά με τον μύκητα Candida auris, που ενδημεί σε νοσοκομεία και Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) και δεν εκριζώνεται εύκολα. Με αφορμή χτεσινά δημοσιεύματα σχετικά με το παθογόνο Candida auris στα νοσοκομεία της χώρας ο ΕΟΔΥ ενημερώνει το κοινό, πως ο μύκητας Candida auris
ΥΓΕΙΑ
Στα περιστατικά οξείας ηπατίτιδας που έχουν σπείρει την ανησυχία σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και στις ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις, αναφέρθηκε σήμερα ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Θεοκλής Ζούτης. Καθησυχαστικός εμφανίστηκε σήμερα ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Θεοκλής Ζαούτης σχετικά με το μικρόβιο Candida Auris, που -σύμφωνα με τον Παθολόγο – Λοιμωξιολόγο και Καθηγητή του ΕΚΠΑ, Νικόλαο
ΥΓΕΙΑ
Γιάννα Σουλάκη 05 Μαΐου 2022 | 12:16 Με την φράση: «Τα επόμενα μεγάλα πρωτοσέλιδα όταν θα τελειώσει η πανδημία θα είναι τα πολυανθεκτικά μικρόβια στα νοσοκομεία», ο Καθηγητής Παθολογίας Λοιμώξεων στην Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ, και γ.γ. της Ελληνικής Εταιρείας Λοιμώξεων, Νίκος Σύψας περιέγραψε τον εφιάλτη γιατρών και ασθενών στα νοσοκομεία.  Ο κ. Σύψας