ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

WTTC: 93,8% αύξηση δαπανών για ταξίδια το 2022 | +9,3% το 2021 μετά το -69,4% το 2020 |ΕΡΕΥΝΑ | ΤΑΣΕΙΣ

Αύξηση των διεθνών ταξιδιωτικών δαπανών προβλέπει, τόσο εφέτος, όσο και το 2022, το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC), σε νέα έκθεσή του, η οποία εξετάζει τις ταξιδιωτικές συμπεριφορές.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία της έκθεσης “Trending in Trave”, που διενήργησε το WTTC σε συνεργασία με την Trip.com Group και τα μεγάλα ταξιδιωτικά της brand, Trip.com, Ctrip και Skyscanner, έπειτα από μείωση 69,4% το 2020, οι παγκόσμιες διεθνείς δαπάνες για ταξίδια αναμένεται να αυξηθούν κατά 9,3% το 2021 και κατά 93,8% το 2022.

Η έκθεση αποκαλύπτει, επίσης, ότι οι αυστηροί και συγκεχυμένοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, σε όλο τον κόσμο, οδήγησαν σε σημαντική άνοδο του εσωτερικού τουρισμού, με τις κρατήσεις για ξενοδοχεία να παρουσιάζουν κατακόρυφη αύξηση άνω του 200%, στην πλατφόρμα του Trip.com εφέτος, σε σύγκριση με το 2019.

Από την έναρξη της πανδημίας, οι περιορισμοί στην κινητικότητα παρεμπόδισαν τα διεθνή ταξίδια και, αν και τα εσωτερικά ταξίδια θα προσφέρουν την απαραίτητη ώθηση στον κλάδο, το WTTC λέει ότι η επιστροφή των διεθνών ταξιδιών είναι κρίσιμης σημασίας για την επανεκκίνηση της παγκόσμιας οικονομίας.

Οι τάσεις στα ταξίδια

Είναι γεγονός ότι, ο Covid-19 άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν οι άνθρωποι. Μερικές από τις τάσεις που καταγράφηκαν είναι ότι οι ταξιδιώτες νεότερης ηλικίας είναι οι πρώτοι που επιστρέφουν στα ταξίδια. Επίσης, παρατηρείται αυξημένη ζήτηση για παραμονή μεγαλύτερης διάρκειας, σημασία δίνεται από τους ταξιδιώτες στις ακυρώσεις χωρίς χρέωση και στα υψηλά επίπεδα ελέγχων υγιεινής και ασφάλειας.

Προκειμένου να αποφύγουν τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς, οι ταξιδιώτες επιλέγουν δευτερεύοντες προορισμούς, μακριά από τους παραδοσιακούς προορισμούς διακοπών. Αυτό επηρεάζει θετικά τις τοπικές κοινότητες. Σύμφωνα με τα στοιχεία κρατήσεων στο Trip.com, το Άμπου Ντάμπι (ΗΑΕ), το Τσιάνγκ Μάι (Ταϊλάνδη), η Ντόχα (Κατάρ), η Φλωρεντία (Ιταλία) και η Φρανκφούρτη (Γερμανία) είναι οι πιο δημοφιλείς, δευτερεύοντες προορισμοί για το 2021.

Επίσης, η έκθεση δείχνει ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Ctrip, τόσο βραχυπρόθεσμα, όσο και μεσοπρόθεσμα θα κυριαρχήσουν οι κρατήσεις για προορισμούς υπαίθρου. Στην Κίνα, μια από τις μεγαλύτερες ταξιδιωτικές αγορές στον κόσμο, οι κρατήσεις για αξιοθέατα που σχετίζονται με τη φύση αυξήθηκαν κατά 265% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Η παύση στα ταξίδια έχει, επίσης, αυξήσει την προθυμία των καταναλωτών να ταξιδεύουν με πιο αειφόρο τρόπο, με περισσότερους από οκτώ στους 10 (83%) ταξιδιώτες παγκοσμίως να δηλώνουν ότι θα θέτουν τα βιώσιμα ταξίδια ως προτεραιότητα στο μέλλον. Ενισχύοντας αυτή τη μακροπρόθεσμη τάση, η έκθεση δείχνει ότι 68 εκατομμύρια ταξιδιώτες επέλεξαν να κάνουν κράτηση για πτήση με την ένδειξη “Greener Choice”, στο Skyscanner, επιλέγοντας, δηλαδή, πτήσης με συγκριτικά χαμηλές εκπομπές άνθρακα.

Αυξημένες οι δαπάνες, σε σύγκριση με την τελευταία 5ετία

Σύμφωνα με την έκθεση, το 70% των ταξιδιωτών σε μια σειρά από μεγάλες χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Καναδάς και η Ιαπωνία σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια το 2022, από ό,τι τα τελευταία πέντε χρόνια, συμπεριλαμβανομένου του 2019, μία από τις καλύτερες χρονιές για τα ταξίδια και τον τουρισμό.

Πρόσφατη έρευνα του WTTC έδειξε ότι η παγκόσμια ανάκαμψη του τομέα των Ταξιδιών και του Τουρισμού επιταχύνεται με τη συμβολή του στο παγκόσμιο ΑΕΠ, που προβλέπεται να αυξηθεί κατά 30,7% το 2021 και 31,7% το 2022.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έκθεσης, η η Julia Simpson, πρόεδρος & διευθύνουσα σύμβουλος του WTTC, δήλωσε: “Είναι σαφές ότι οι άνθρωποι ανυπομονούν πραγματικά να ταξιδέψουν ξανά. Οι καταναλωτές είναι περίεργοι, αναζητούν νέους προορισμούς, τους προορισμούς υπαίθρου, και ταξίδια που ωφελούν, τόσο τους προορισμούς, όσο και τους ανθρώπους που τους επισκέπτονται. Καθώς τα ταξίδια και ο τουρισμός αντιπροσωπεύουν πάνω από το 10% του παγκόσμιου ΑΕΠ, αυτά είναι καλά νέα για τις θέσεις εργασίας και τις οικονομίες.”

“Οι ταξιδιώτες σε όλο τον κόσμο δείχνουν την προθυμία τους να ταξιδέψουν, είτε σε ταξίδια εσωτερικού, είτε διασχίζοντας τα σύνορα. Βλέπουμε ότι ένας τεράστιος όγκος περιορισμένης ζήτησης απελευθερώνεται σταθερά”, πρόσθεσε από την πλευρά της η διευθύνουσα σύμβουλος του ομίλου Trip.com, Jane Sun.

ΠΗΓΗ money-tourism.gr

Related Posts